PECINA, Pavel. Aktivizující metody výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ. In PECINA, Josef. Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania. Leľká Lomnica: Univerzita Mateja Bella v Banskej Bystrici, 2006, s. 33-33, 60 s. ISBN 80-8083-326-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aktivizující metody výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ
Název česky Aktivizující metodý výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ
Název anglicky ACTIVELY METHOD EDUCATION IN TECHNICAL EDUCATION ON 2. STEP PRIMARY SCHOOL
Autoři PECINA, Pavel (203 Česká republika, garant).
Vydání Leľká Lomnica, Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania, od s. 33-33, 60 s. 2006.
Nakladatel Univerzita Mateja Bella v Banskej Bystrici
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00032475
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8083-326-5
Klíčová slova česky aktivizující metody problémová metoda projektová metoda didaktické hry
Klíčová slova anglicky actively method problem method project method didactis games
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 29. 5. 2009 10:25.
Anotace
Článek pojednává o efektivitě a možnostech využití vybraných aktivizujících metod výuky ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ. Konkrétně se jedná o problémovou metodu, projektovou metodu a didaktické hry. Jádrem příspěvku jsou dva konkrétní modely vyučovacích hodin, které byly ověřeny ve výchovně- vzdělávací praxi. Ty se mohou stát inspirací pro učitele k tvorbě vlastních vyučovacích hodit s využitím aktivizujících metod výuky.
Anotace anglicky
The article discusses the effectiveness and possibilities of the use of selected teaching methods in teaching practices at the second level elementary school. Specifically, the problem method, project method and didactic games. The core of the two specific models of teaching hours, which was verified in educational practice. You can become an inspiration for teachers to create their own teaching using actively useful teaching methods.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:07