c 2007

Medicínská propedeutika pro speciální pedagogy. Úvod do neurologie. Úvod do oftalmologie.

VÍTEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Medicínská propedeutika pro speciální pedagogy. Úvod do neurologie. Úvod do oftalmologie.

Název česky

Medicínská propedeutika pro speciální pedagogy. Úvod do neurologie. Úvod do oftalmologie.

Název anglicky

Medical Propedeutics for Special Needs Teachers. Introduction to Neurology. Introduction to Ophthalmology.

Autoři

VÍTEK, Jiří

Vydání

1. vyd. Brno, 128 s. Edice pedagogické literatury, 2007

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-154-6

Klíčová slova česky

neurologie žák se speciálnimi vzdělávacími potřebami

Klíčová slova anglicky

neurology central and periphery nerve system unconsciousness sleep headache imaging methods in neurology neurological traumatology neurological development disturbances attacks epilepsy ophthalmology

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 2. 2010 22:49, MUDr. Jiří Vítek, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem publikace je seznámit studenty speciální pedagogiky se základy neurologie a oftalmologie. Neurologie tvoří teoretické východisko pro studium speciální pedagogiky se zaměřením na edukaci osob s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami. Oftalmologie pro studium speciální pedagogiky se zaměřením na edukaci osob se zrakovým postižením a souběžným postižením více vadami.

Anglicky

The goal of this publication is to introduce basis of neurology and ophthalmology to students of Special Education. Neurology is a basic subject for Special Education with focus on education of people with physical handicaps and multi-handicaps. Ophthalmology for Special Education with focus on people with eye impairment and multi-handicaps.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání