VAŇUROVÁ, Milena. Znát kompetence nestačí. In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita, 2007, s. 191-195. ISBN 978-80-7043-548-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Znát kompetence nestačí
Název anglicky Knowledge of competences is not suficient
Autoři VAŇUROVÁ, Milena (203 Česká republika, garant).
Vydání Plzeň, Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání, s. 191-195, 2007.
Nakladatel Západočeská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022856
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7043-548-9
Klíčová slova česky vyučování matematice; řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠ
Klíčová slova anglicky teaching of mathematics;primary school;solving problems
Štítky primary school, solving problems, teaching of mathematics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Milena Vaňurová, CSc., učo 371. Změněno: 14. 3. 2010 23:31.
Anotace
Studenti jsou vybaveni teoretickými znalostmi o klíčových kompetencích, které mají u žáků rozvíjet, je však pro ně nesnadné je konktérně utvářet. Příspěvek se týká výzkumu obtíží spojených zejména s rozvíjením kompetence k řešení problémů v matematice a zamýšlí se nad tím, jak studenty v této oblasti vést.
Anotace anglicky
Students have good knowledge about key pupil`s competences, but it is difficult for them to form competences with pupils. This paper deals with the competence to solving problems in mathematics.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 04:48