D 2007

The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic

KLAPALOVÁ, Alena

Základní údaje

Originální název

The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic

Název česky

Pojem hodnoty a znalostí v B2B vztazích v České republice

Autoři

KLAPALOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Manchester, United Kingdom, Exploiting the b2b knowledge networks: new perspectives and core concepts, od s. 771-781, 10 s. 2007

Nakladatel

IMP Group, Manchester: Manchester Business School

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/07:00032535

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

1-86115-128-4

Klíčová slova anglicky

value knowledge B2B relationship

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:54, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Anotace

V originále

The work in progress paper presents some findings from an ongoing research project for the Grant Agency of the Czech Republic dealing with in a broad sense the competitiveness of the small and middle enterprises. Except macro-economic factors, the attention in this research project is paid to the areas of concern which are on the theoretical as well as practical level underdeveloped in the Czech environment. In particular, there are three topics with the insufficient interest of theory and practice and the aim of the paper is to offer a look-in the contemporary instance in this country within these topics.

Česky

Příspěvek prezentuje některé výsledky z probíhajícícho výzkumného projektu Grantové agentury ČR, týkajícího se v nejširším slova smyslu konkurenceschopnosti malých astředních podniků. Vedle makroekonomických faktorů je pozornost v projektu věnována oblastem zájmu, které nejsou v českém prostředí dostatečně známé. Konkrétně, jssou to tři témata s nedostatečným zájmem ze strany teorie a praxe a cílem příspěvku je nabídnout vhled do stávajcící situace ohledně těchto témat.

Návaznosti

1M0524, projekt VaV
Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky