D 2007

Podmínky vzdělávání na málotřídních školách

TRNKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Podmínky vzdělávání na málotřídních školách

Název česky

Podmínky vzdělávání na málotřídních školách

Název anglicky

Education provisions at small schools with composite classes

Autoři

TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. České Budějovice, Svět výchovy a vzdělávání v reflexi pedagogického výzkumu, od s. 124-133, 10 s. 2007

Nakladatel

Jihočeská univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/07:00020592

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7394-061-4

Klíčová slova česky

málotřídní školy; podmínky vzdělávání; personální zajištění vzdělávání; materiální podmínky vzdělávání

Klíčová slova anglicky

small schools with composite classes; provisions of education; personal provisions of education; material and technical provisions of education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2012 15:56, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje výsledky analýz výročních zpráv ČŠI a dotazníkového šetření na málotřídních školách v JMK, jež se týkají podmínek vzdělávání n a málotřídkách a identifikuje hlavní problémy, se kterými se v této oblasti málotřídní školy potýkají.

Anglicky

The paper presents results of analysis of Anual Reports of the Czech School Inspections and survey carried out at small schools in South Moravia oriented on the proviosions of education.

Návaznosti

GA406/07/0806, projekt VaV
Název: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje