2007
Classical Winning Strategies for the Matching Game
FIALÍK, IvanZákladní údaje
Originální název
Classical Winning Strategies for the Matching Game
Název česky
Klasické vítězné strategie pro párovací hru
Autoři
FIALÍK, Ivan (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Czech Republic, MEMICS 2007: Third Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science, od s. 35-42, 8 s. 2007
Nakladatel
Masaryk University and Technical University of Brno
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/07:00020608
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-80-7355-077-6
Klíčová slova anglicky
pseudo-telepathy games; the Matching Game; classical winning strategies
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 11. 2007 10:52, RNDr. Ivan Fialík, Ph.D.
V originále
Communication complexity is an area of classical computer science which studies how much communication is necessary to solve various distributed computational problems. Quantum information processing can be used to reduce the amount of communication required to carry out some distributed problems. We speak of pseudo-telepathy when it is able to completely eliminate the need for communication. The matching game is the newest member of the family of pseudo-telepathy games. After introducing a general model for pseudo-telepathy games, we focus on the question what the smallest size of inputs is for which the matching game is a pseudo-telepathy game.
Česky
Komunikační složitost je oblast informatiky zabývající se studiem množství komunikace potřebné k vyřešení různých distribuovaných výpočetních problémů. Kvantové zpracování informace umožňuje pro některé distribuované problémy zmenšit množství potřebné komunikace. Umožňuje-li dokonce zcela eliminovat potřebu komunikace, hovoříme o pseudotelepatii. Párovací hra je zatím nejmladší pseudotelepatická hra. Po popsání modelu pro pseudotelepatické hry se zaměříme na problém hledání nejmenší velikosti vstupů, pro kterou je párovací hra pseudotelepatická.
Návaznosti
GA201/07/0603, projekt VaV |
| ||
MSM0021622419, záměr |
|