C 2007

Postavení dyskalkuliků na základní škole

BLAŽKOVÁ, Růžena

Základní údaje

Originální název

Postavení dyskalkuliků na základní škole

Název česky

Postavení dyskalkuliků na základní škole

Název anglicky

Pupils of dysabilities on the primary school

Autoři

BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 263-268, 6 s. edice pedagogické literatury, č.272, 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00050842

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-162-1

Klíčová slova česky

výuka matematiky; žáci s dyskalkulií

Klíčová slova anglicky

teaching of mathematics; disabilities; dyscalculia

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2012 13:39, RNDr. Růžena Blažková, CSc.

Anotace

V originále

Výsledky předvýzkumu, který se týkal zjištění kvantitativního podílu žáků s diagnostikovanou dyskalkulií na počtu žáků základní školy.

Anglicky

Research results - quantitative number of pupils with dyscalculia in the number of pupils at primary school.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání