W 2007

Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

PAVLOVSKÁ, M. a M. COUFAL

Základní údaje

Originální název

Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název česky

Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Working with diversity: a practical approach to drama for children with learning and social difficulties

Autoři

PAVLOVSKÁ, M. (203 Česká republika, garant, domácí) a M. COUFAL (203 Česká republika, domácí)
Mgr. Miroslav Coufal, doktorand.

Vydání

2007

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00022968

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

Special needs; Drama; Etude; Techniques; Process structuring
Změněno: 9. 3. 2011 14:43, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

V originále

Dvoudenní workshop pod vedením zahraničního lektora dramatické výchovy Andy Kempe, University of Reading, Velká Británie. Účastníci workshopu se seznámí s metodami a technikami, které je možné využívat při práci se žáky se speciálními potřebami a s narušenou komunikační schopností. Nadto budou mít šanci zažít svérázný přístup zkušeného lektora, který slibuje ryze praktický úvod do dramatické výchovy. Těšit se tak mohou na dramatické strukturování na pretext Grandfather of Chair a školní drama Creepy Castle, jež zohledňuje specifické potřeby žáků.

Anglicky

Two days workshop of British Senior Lecturer in Drama Education Andy Kempe with subject the practical approach to drama for children with learning and social difficulties but also the generally introduction of methods and techniques. Draft plan: (Thursday) A general introduction to drama education Games and warm up exercises for group cohesion; Introducing a pretext Grandfather of Chair; Constructing a dramatic character; Exploring issues in Grandfather of life; (Friday) Working with diversity a practical approach to drama for children with learning and social difficulties (The Creep Castle Project!); Students to suggest ideas for new dramas using this approach; Consideration of the issues raised by the workshop.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání