PAVLOVSKÁ, M. a M. COUFAL. Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Mgr. Miroslav Coufal, doktorand. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Working with diversity: a practical approach to drama for children with learning and social difficulties
Autoři PAVLOVSKÁ, M. (203 Česká republika, garant, domácí) a M. COUFAL (203 Česká republika, domácí).
Mgr. Miroslav Coufal, doktorand.
Vydání 2007.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022968
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Special needs; Drama; Etude; Techniques; Process structuring
Štítky Drama, etude, Process structuring, Special Needs, techniques
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 9. 3. 2011 14:43.
Anotace
Dvoudenní workshop pod vedením zahraničního lektora dramatické výchovy Andy Kempe, University of Reading, Velká Británie. Účastníci workshopu se seznámí s metodami a technikami, které je možné využívat při práci se žáky se speciálními potřebami a s narušenou komunikační schopností. Nadto budou mít šanci zažít svérázný přístup zkušeného lektora, který slibuje ryze praktický úvod do dramatické výchovy. Těšit se tak mohou na dramatické strukturování na pretext Grandfather of Chair a školní drama Creepy Castle, jež zohledňuje specifické potřeby žáků.
Anotace anglicky
Two days workshop of British Senior Lecturer in Drama Education Andy Kempe with subject the practical approach to drama for children with learning and social difficulties but also the generally introduction of methods and techniques. Draft plan: (Thursday) A general introduction to drama education Games and warm up exercises for group cohesion; Introducing a pretext Grandfather of Chair; Constructing a dramatic character; Exploring issues in Grandfather of life; (Friday) Working with diversity a practical approach to drama for children with learning and social difficulties (The Creep Castle Project!); Students to suggest ideas for new dramas using this approach; Consideration of the issues raised by the workshop.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 19:24