D 2007

Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm

NAVRÁTIL, Pavel

Základní údaje

Originální název

Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm

Název česky

Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm

Název anglicky

Purpose of Practical Education at University and the Role of an Instructor

Vydání

1. vyd. Bratislava, NOVÉ TRENDY V PRÍPRAVE A UPLATNENÍ SOCIÁLNYCH PRACOVNÍKOV. od s. 194-198, 5 s. 2007

Nakladatel

Občianske združenie Sociálna práca, Katedra sociálnej práce Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-89185-27-6

Klíčová slova anglicky

practical education; social work education; supervision; field instruction; field instruction unit

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 31. 1. 2008 21:54, doc. PhDr. Pavel Navrátil, Ph.D.

Anotace

V originále

V článku se zabývám tématem rozvoje odborných praxí v oblasti vzdělávání sociálních pracovníků jako nezbytného předpokladu růstu kvality vzdělávání sociálních pracovníků v ČR. Na konkrétním příkladu aktuálně realizovaného projektu poukazuji na některé inovativní možnosti a prvky praktického vzdělávání i jeho organizace. Zdůvodňuji potřebu provázání praktického vzdělávání se vzdělávacím programem, který probíhá v učebnách.

Anglicky

In the essay I consider questions on development of professionals practice in the social work education. I see the role of practical education as the most important part of the students competence building. I describe an example of the actually realised project which aims to improve practical training of the students. I discuss the reasons why professional training should be part of social work curriculum.