STŘELEC, Stanislav a Věra VOJTOVÁ. Chování žáků jako edukační problém. In Studie z teorie a metodiky výchovy II. 1. vyd. Brno: MU, 2005, s. 55-88, 13 s. ISBN 80-210-3687-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Chování žáků jako edukační problém
Název česky Chování žáků jako edukační problém
Název anglicky School discipline as a barrier in eduaction
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy II, od s. 55-88, 13 s. 2005.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00032633
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3687-7
Klíčová slova česky školní koncepce; kázeň ve škole; školní systém; pravidla; řízení chování;
Klíčová slova anglicky school policy;discipline in school;school system;rules; agreements;behaviour coaching;
Štítky agreements, behaviout coaching, discipline in school, rules, school policy, school system
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 5. 3. 2010 18:27.
Anotace
Studie se zabývá sociálně-filozofickými souvislostmi kázně a svobody, individuálními a sociálními funkcemi kázně, základními podmínkami, prostředky a metodami výchovy k ukázněnosti.
Anotace anglicky
The study describes social-philosophical connections between discipline and freedom, individual and social functions of discipline, elementary conditions, agents and methods of the eduaction for discipline.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 03:53