J 2005

Kázeňská politika školy

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Kázeňská politika školy

Název česky

Kázeňská politika školy,

Název anglicky

School discipline policy

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

Komenský, Brno, PdF, MU, 2005, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00032636

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

školní kázeň, odlišnosti, podpora vzdělávání, efektivita výuky

Klíčová slova anglicky

school discipline policy; differentiation; effectivity of teaching; support in education;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 11. 2009 20:10, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Školní politika kázně ovlivňuje efektivitu výuky u všech žáků. Vytváření rámce pro chování žáků podléhá pravidlům, platným pro všechny účastníky vzdělávacího procesu. Především při edukaci žáků s problémy v chování jsou metody podorované kázně dlouhodobě účinné.

Anglicky

School based discipline policy influences the effectivity of teaching and learning processes. All participants of school system should follow the same rules for establishing of the framework for school discipline policy.