D 2007

Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.

Název česky

Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.

Název anglicky

Autonomy of the Pupil and Foreign Language Learning at the Learning Stations.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Prešov, E-learning - využitie internetových projektov pri príprave učitel´ov cudzieho jazyka. od s. 94-103, 10 s. 2007

Nakladatel

Filozofická fakulta Prešovskej univerzity

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020669

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8068-656-7

Klíčová slova anglicky

autonomy; learning a teaching of foreign language; open education
Změněno: 13. 12. 2007 12:59, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek je věnován jedné z forem tzv. otevřeného vyučování ve výuce cizích jazyků, kterým je učení na stanovištích. Tato forma umožňuje žákům práci ve vlastním tempu, reflektuje jejich individuální učební styly a strategie a rozvíjí tak schopnost autonomního učení.

Anglicky

The article deals with learning stations, being one of the forms of the open education. This classroom form enables the learners to work at their own pace, it considers their individual learning styles and strategies, and thus, it evolves their skills in learning autonomy.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka