2007
Preparing to Use Portfolio Asessment in Integrated Classes
COLLINS, Rita ChalmersZákladní údaje
Originální název
Preparing to Use Portfolio Asessment in Integrated Classes
Název česky
Příprava k využívání portfolia v integrovaných třídách
Název anglicky
Preparing to Use Portfolio Asessment in Integrated Classes
Autoři
COLLINS, Rita Chalmers (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Portfolio v cizojazyčném vyučování, od s. 37 - 41, 5 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023084
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4480-7
Klíčová slova anglicky
disabilities; integrated classroom; authentic assessment
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2010 11:40, Dr. Rita Chalmers Collins
V originále
As children with disabilities are placed in regular classrooms, teachers need appropriate methods of assessing learning in this integrated environment. Types of authentic assessment such as portfolios are found to be useful for learners of all abilities. Implementing authentic assessment in teacher-training programs will allow students to experience these methods and transfer them when they enter the field.
Anglicky
As children with disabilities are placed in regular classrooms, teachers need appropriate methods of assessing learning in this integrated environment. Types of authentic assessment such as portfolios are found to be useful for learners of all abilities. Implementing authentic assessment in teacher-training programs will allow students to experience these methods and transfer them when they enter the field.
Návaznosti
| MSM0021622443, záměr |
|