Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{746173, author = {Grenarová, Renée}, address = {Brno}, booktitle = {Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV}, edition = {1.}, keywords = {education teaching foreign language at secondary schools integrated pupil teaching Russian language specific learning difficulties current situation teachers self evaluation research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-162-1}, pages = {193-214}, publisher = {Paido}, title = {Problematika výuky ruštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele}, year = {2007} }
TY - CHAP ID - 746173 AU - Grenarová, Renée PY - 2007 TI - Problematika výuky ruštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele VL - Edice pedagogické literatury PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151621 KW - education teaching foreign language at secondary schools integrated pupil teaching Russian language specific learning difficulties current situation teachers self evaluation research N2 - Ve stati jsou prezentován výzkum, jenž se ve formě dotazníkového šetření soustředil na zmapování situace a východisek ve sféře vyučování ruskému jazyku u žáků se specifickými problémy učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Výzkumná sonda sleduje problematiku ze zorného úhlu učitele ruštiny, analyzuje na základě učitelské reflexe a autoevaluace počet žáků se specifickými poruchami učení (dále SPU), zastoupení jednotlivých typů tříd, zabývá se vzájemnou spoluprací respondentů se školním psychologem, rodiči žáka, pedagogicko-psychologickou poradnou. Příspěvek přináší přehled o úrovni kompetencí a způsobu získání odborných znalostí o SPU u učitelů, interpretuje informace o respondenty preferované pomoci ze strany řešitelského kolektivu, slouží jako východisko pro další specifický výzkum. ER -
GRENAROVÁ, Renée. Problematika výuky ruštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. In \textit{Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV}. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s.~193-214. Edice pedagogické literatury. ISBN~978-80-7315-162-1.
|