C 2007

Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

VÍTKOVÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Název česky

Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Název anglicky

Special needs of pupils in context with Framework education programme for primary education.

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 17 - 32, 15 s. Pedagogická literatura, 2007

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023100

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-162-1

Klíčová slova česky

žák speciální vzdělávací potřeby Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání

Klíčová slova anglicky

pupil special education needs Framework programme for primary education inclusive integrated education didactics applied research

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2010 10:45, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Anotace

V originále

V úvodní stati je prezentován Výzkumný záměr (MSM 0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum aplikovaný, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie) řešení problému, o metodologickou dimenzi monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury bude výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Předmětem zájmu bude formulovat teoretický fundament zkoumaného problému, provést analýzu dostupných materiálů a zpracovat komparativní studia studie se zahraničím.

Anglicky

Research proposal Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education (FEP PE) is an applied, long term, and intensive research. From methodological point of wiew, there are two main dimensions (strategie): methodological and monographic and statistical. Within the monographic procedure the research will be carried out as a qualitative research producing episteme for empirical research. The main objektive is to formulate theoretical foundations of the problem, carry out analysis of the available materials and produce comparative studies with foreign countries.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání