2007
Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VÍTKOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Název česky
Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Název anglicky
Special needs of pupils in context with Framework education programme for primary education.
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 17 - 32, 15 s. Pedagogická literatura, 2007
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023100
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-162-1
Klíčová slova česky
žák speciální vzdělávací potřeby Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Klíčová slova anglicky
pupil special education needs Framework programme for primary education inclusive integrated education didactics applied research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2010 10:45, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
V úvodní stati je prezentován Výzkumný záměr (MSM 0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum aplikovaný, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie) řešení problému, o metodologickou dimenzi monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury bude výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Předmětem zájmu bude formulovat teoretický fundament zkoumaného problému, provést analýzu dostupných materiálů a zpracovat komparativní studia studie se zahraničím.
Anglicky
Research proposal Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education (FEP PE) is an applied, long term, and intensive research. From methodological point of wiew, there are two main dimensions (strategie): methodological and monographic and statistical. Within the monographic procedure the research will be carried out as a qualitative research producing episteme for empirical research. The main objektive is to formulate theoretical foundations of the problem, carry out analysis of the available materials and produce comparative studies with foreign countries.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|