NĚMEC, Jiří. Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel. In Sborník příspěvků XV. konference ČAPV. 1. vyd. České Budějovice: Katedra pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty JU, 2007, 6 s. ISBN 978-80-7040-991-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel
Název anglicky Tutoring or Social Support? Reflection on the project Home Tutor
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků XV. konference ČAPV, 6 s. 2007.
Nakladatel Katedra pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty JU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00025674
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7040-991-6
Klíčová slova anglicky Tutorage; home teacher; tutor; values; quality research; Romany; social support.
Štítky home teacher, quality research, romany, social support., tutor, Tutorage, values
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 24. 6. 2009 16:25.
Anotace
Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině. Studie také přináší reflexi několikátého programu Doučování romských žáků, který organizuje Katedra sociální pedagogiky.
Anotace anglicky
The research study based on the quality research analysis and on the focus groups describes and explains the process of Romany pupils home tutoring. The study also reflects on the programme Home tutoring of the Romany pupils organized by the Department of the Social pedagogy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 03:13