KAŠPAROVÁ, Klára. Společenská odpovědnost podniků - vyhodnocení. In Vývojové tendence podniků III. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 375-407. ISBN 978-80-210-4466-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Společenská odpovědnost podniků - vyhodnocení
Název česky Společenská odpovědnost podniků - vyhodnocení
Název anglicky Corporate Social Responsibility - interpretation of research results
Autoři KAŠPAROVÁ, Klára (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků III, od s. 375-407, 33 s. 2007.
Nakladatel Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00023213
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4466-1
Klíčová slova anglicky CSR philanthropy corporate volunteering partnership sponsorship
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 23. 1. 2008 14:42.
Anotace
Předkládaná část výzkumné zprávy se zaměřuje na analýzu a interpretaci první poloviny dotazníkové části B6 výzkumu Katedry podnikového hospodářství a Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky, která se zaměřuje na oblast společenské odpovědnosti podniku. Jako vhodná analýza pro tento rok byla na základě konzultací se statistikem určena analýza univariační a částečně bivariační. Struktura textu respektuje řazení otázek v dotazníku. Jeho první část se snaží odpovědět na otázku, jaké formy společenské odpovědnosti střední a velké podniky v ČR využívají. Tuto část dále prohlubuje analýza a interpretace druhé otázky, která mapuje, jaké oblasti a do jaké míry podniky podporují. Třetí část se zaměřuje na důvody vedoucí podniky k realizaci těchto aktivit. Poslední část, která se od výše uvedených částí liší tím, že se na ni v dotazníku explicitně neptáme, pak zkoumá, zda-li podniky profilující se v oblasti CSR určitým způsobem, tvoří shluky, které vykazují specifické vlastnosti.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 18:04