KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ. Vztahy SME se stakeholdery. Online. In Vývojové tendence podniků III. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007. s. 717-730. ISBN 978-80-210-4466-1. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vztahy SME se stakeholdery
Název česky Vztahy SME se stakeholdery
Název anglicky Relationships of SME with stakeholders
Autoři KAŠPAROVÁ, Klára (203 Česká republika, garant) a Alena KLAPALOVÁ (203 Česká republika)
Vydání 1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků III, od s. 717-730, 14 s. 2007.
Nakladatel Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00020726
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4466-1
Klíčová slova anglicky Relationship marketing relationships stakeholders MSE
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:56.
Anotace
Příspěvek představuje výsledky dílčí části výzkumu provedeného ve 20 mikro a malých podnicích Jihomoravského kraje České republiky. Prezentovány jsou výsledky individuálních rozhovorů, zaměřených na zjištění motivace a očekávání managementu mikro a malých firem ve vztahu k budování a udržování vztahů se stakeholdery firem. Výzkum byl realizován v rámci komplexnějšího mezinárodního srovnávacího projektu Relationship marketing of micro and small enterprises along with territorial self-governments comparative research.
Anotace anglicky
Paper presents the part of the results of the research realised in 20 micro and small enterprises of the Southern Moravian region of the Czech republic. The results of individual interviews are presented, focused at management motivation and expectation in relation to the building and maintainance of relationships with companies stakeholders. The research was realised in the frame of more compex international comparative project Relationship marketing of micro and small enterprises along with territorial self-governments comparative research.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 13:51