Detailed Information on Publication Record
2007
Management cestovního ruchu
VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁBasic information
Original name
Management cestovního ruchu
Name (in English)
Tourism Management
Authors
Edition
2007. vyd. Brno, 156 pp. 2007
Publisher
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učebnice
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-4415-9
Keywords in English
tourism; destination management; tourism organization
Tags
Reviewed
Změněno: 11/1/2009 17:30, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Abstract
V originále
Management cestovního ruchu se zabývá základy procesu řízení s aplikací na specifické prostředí, jakým je destinace. Obsahem publikace je popsání destinačního managementu, jeho funkcí a významu pro rozvoj destinace. Současně jsou uvedeny další nástroje vedoucí k efektivnímu řízení destinace, a potažmo pomocí kooperace a koordinace k rozvoji cestovního ruchu v ní. Rozebrána je tak problematika destinačního marketingu, systémů řízení destinace, destinačního benchmarkingu, managementu jakosti, řízení rekreačních zdrojů a v neposlední řadě problematika udržitelného rozvoje.