b 2007

Management cestovního ruchu

VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ

Basic information

Original name

Management cestovního ruchu

Name (in English)

Tourism Management

Authors

Edition

2007. vyd. Brno, 156 pp. 2007

Publisher

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-4415-9

Keywords in English

tourism; destination management; tourism organization

Tags

Reviewed
Změněno: 11/1/2009 17:30, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Abstract

V originále

Management cestovního ruchu se zabývá základy procesu řízení s aplikací na specifické prostředí, jakým je destinace. Obsahem publikace je popsání destinačního managementu, jeho funkcí a významu pro rozvoj destinace. Současně jsou uvedeny další nástroje vedoucí k efektivnímu řízení destinace, a potažmo pomocí kooperace a koordinace k rozvoji cestovního ruchu v ní. Rozebrána je tak problematika destinačního marketingu, systémů řízení destinace, destinačního benchmarkingu, managementu jakosti, řízení rekreačních zdrojů a v neposlední řadě problematika udržitelného rozvoje.