NUNVÁŘOVÁ, Svatava. Zvyšování kvality veřejných služeb - standardy veřejných služeb. In Problematika zabezpečování veřejných služeb. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, s. 98-104. ISBN 978-80-7399-030-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zvyšování kvality veřejných služeb - standardy veřejných služeb
Název anglicky Public services quality improvement by means of public services standards
Autoři NUNVÁŘOVÁ, Svatava (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Problematika zabezpečování veřejných služeb. od s. 98-104, 7 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00020778
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7399-030-5
Klíčová slova anglicky Public administration;' Public management;' Public services quality;' citizens satisfaction;' public services standards
Štítky ' citizens satisfaction, ' Public management, ' Public services quality, ' public services standards, Public administration
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D., učo 3827. Změněno: 10. 4. 2008 17:56.
Anotace
Poté co byly ukončeny hlavní práce na reformě územní veřejné správy a byla vyřešena většina problémů vznikající v důsledku nemožnosti dostatečně uplatňovat ve veřejné správě principy decentralizace a subsidiarity, začala být pozornost ve větší míře věnována modernizaci a kvalitě veřejného sektoru. Nový systém organizací veřejné správy dával šanci k použití moderních přístupů řízení organizací pocházejících z oblasti řízení organizací soukromého sektoru. Náš vstup do Evropské unie také znamenal možnost ve větší míře využívat zahraničních zkušeností. Právě kvalita je jednou z oblastí, které Vláda ČR významně prosazovala. Ke zvyšování kvality veřejné správy lze použít mnoho metod a přístupů, jedním z nich je i definování a prosazování standardů veřejných služeb. Článek představuje vybrané výsledky z projektu GA ČR 402/07/1486 s názvem Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru.
Anotace anglicky
The demand on a good governance or good public administration is still more visible and it subsumes increases in efficiency of public sector and saves in public finance sector and sustainable development of society too. The modern methods and instruments of managing organizations that arose from private-sector experience can be used for public-sector organizations. It is supposed that the methods and instruments can influence the function of the public organization system. The implementation of modern methods and instruments is usually done during reform of public administration system. The article presents choice results of the project Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations of Czech Science Foundation number 402/07/1486.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 05:42