D 2007

Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.

Název česky

Role učitele na cestě k autonomi žáka v cizojazyčné výuce,

Název anglicky

Role of the Teacher Resulting in Learner Autonomy in Foreign Language Teaching.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft III. od s. 54-62, 9 s. 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020779

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4501-9

Klíčová slova anglicky

autonomy; teacher resulting; foreign language teaching and learning; research

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2008 15:05, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Der Beitrag stellt Ergebnisse einer Pilotforschung vor, die stellt fest, wie die FremdsprachenlehrerInnen ihre Rolle als Förder der Lernerautonomie reflektieren und wie sie dieses Prinzip im Unterricht realisieren.

Česky

Příspěvek představuje výsledky empirického výzkumu zaměřeného na zjišťování schopnosti učitelů cizích jazyků k podpoře autonomního učení u svých žáků.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka