KOVALČÍK, Vít. Occlusion Culling in Dynamic Scenes. 95 s. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Occlusion Culling in Dynamic Scenes
Název česky Okluzní odstřel v dynamických scénách
Autoři KOVALČÍK, Vít.
Vydání 95 s. 2007.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Klíčová slova anglicky rendering; occlusion culling; spatial structure
Štítky occlusion culling, rendering, spatial structure
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D., učo 4269. Změněno: 14. 1. 2008 13:59.
Anotace
This thesis presents a new system for fast rendering of complex scenes. The system is based on occlusion culling, which is resolved with the help of the occlusion query function. The culling algorithm is capable to solve the visibility not only on object level, but is able to cull only specific parts of an object. Furthermore, dynamically changing scenes are also supported natively is such extent that all objects can be moving at the same time.
Anotace česky
Tato práce představuje nový systém pro rychlé zobrazování rozsáhlých scén. Systém je založen na okluzním odstřelu, který je vyhpdnocován za použítí okluzních dotazů (occlusion queries). Algoritmus je schopen řešit viditelnost nejen na úrovni objektů, ale také odstřelit jen určité části objektu. Navíc podporuje i dynamické scény až do té míry, že se mohou ve stejnou chvíli pohyovat všechny objekty.
Návaznosti
LC06008, projekt VaVNázev: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, CPG - Centrum počítačové grafiky
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 07:22