B 2007

Occlusion Culling in Dynamic Scenes

KOVALČÍK, Vít

Základní údaje

Originální název

Occlusion Culling in Dynamic Scenes

Název česky

Okluzní odstřel v dynamických scénách

Vydání

95 s. 2007

Další údaje

Typ výsledku

Odborná kniha

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

Klíčová slova anglicky

rendering; occlusion culling; spatial structure

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 1. 2008 13:59, RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.

Anotace

V originále

This thesis presents a new system for fast rendering of complex scenes. The system is based on occlusion culling, which is resolved with the help of the occlusion query function. The culling algorithm is capable to solve the visibility not only on object level, but is able to cull only specific parts of an object. Furthermore, dynamically changing scenes are also supported natively is such extent that all objects can be moving at the same time.

Česky

Tato práce představuje nový systém pro rychlé zobrazování rozsáhlých scén. Systém je založen na okluzním odstřelu, který je vyhpdnocován za použítí okluzních dotazů (occlusion queries). Algoritmus je schopen řešit viditelnost nejen na úrovni objektů, ale také odstřelit jen určité části objektu. Navíc podporuje i dynamické scény až do té míry, že se mohou ve stejnou chvíli pohyovat všechny objekty.

Návaznosti

LC06008, projekt VaV
Název: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, CPG - Centrum počítačové grafiky