2007
Occlusion Culling in Dynamic Scenes
KOVALČÍK, VítZákladní údaje
Originální název
Occlusion Culling in Dynamic Scenes
Název česky
Okluzní odstřel v dynamických scénách
Autoři
Vydání
95 s. 2007
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
Klíčová slova anglicky
rendering; occlusion culling; spatial structure
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 1. 2008 13:59, RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
V originále
This thesis presents a new system for fast rendering of complex scenes. The system is based on occlusion culling, which is resolved with the help of the occlusion query function. The culling algorithm is capable to solve the visibility not only on object level, but is able to cull only specific parts of an object. Furthermore, dynamically changing scenes are also supported natively is such extent that all objects can be moving at the same time.
Česky
Tato práce představuje nový systém pro rychlé zobrazování rozsáhlých scén. Systém je založen na okluzním odstřelu, který je vyhpdnocován za použítí okluzních dotazů (occlusion queries). Algoritmus je schopen řešit viditelnost nejen na úrovni objektů, ale také odstřelit jen určité části objektu. Navíc podporuje i dynamické scény až do té míry, že se mohou ve stejnou chvíli pohyovat všechny objekty.
Návaznosti
LC06008, projekt VaV |
|