2007
Komunikační kompetence žáků základní školy
KLENKOVÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Komunikační kompetence žáků základní školy
Název česky
Komunikační kompetence žáků základní školy
Název anglicky
Communication competences of pupils at primary schools
Autoři
KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, 128 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023340
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky
communication communication ability disturbanc Framework programme for primary educatin
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2010 09:31, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
V originále
Stať se zabývá problematikou komunikační kompetence žáků základní školy. Výzkum se týká intervence u žáků s narušenou komunikační schopností v průběhu vytváření komunikační kompetence v rámci základního vzdělávání a hledá odpověď na otázky typu: Jaké druhy narušení komunikační schopnosti se u žáků základní školy vyskytují? Je zajištěna těmto žákům odborná (logopedická) intervence? Kdo ji zajišťuje? Jsou učitelé obeznámeni s problematikou narušené komunikační schopnosti? Jak jsou učitelé připravaeni k edukaci těchto žáků?
Anglicky
This article is about communication competences of pupils at primary schools. It focuses on intervention. It looks for answers to these guestions: What kind of communication ability disturbance occurs at schools? Is there any speech terapy? Who provides it? Arae teachers informed? Are teachers prepared for education of these pupils?
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|