D 2007

Komunikační kompetence žáků základní školy

KLENKOVÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Komunikační kompetence žáků základní školy

Název česky

Komunikační kompetence žáků základní školy

Název anglicky

Communication competences of pupils at primary schools

Autoři

KLENKOVÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, 128 s. 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023340

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-150-8

Klíčová slova anglicky

communication communication ability disturbanc Framework programme for primary educatin

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2010 09:31, doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.

Anotace

V originále

Stať se zabývá problematikou komunikační kompetence žáků základní školy. Výzkum se týká intervence u žáků s narušenou komunikační schopností v průběhu vytváření komunikační kompetence v rámci základního vzdělávání a hledá odpověď na otázky typu: Jaké druhy narušení komunikační schopnosti se u žáků základní školy vyskytují? Je zajištěna těmto žákům odborná (logopedická) intervence? Kdo ji zajišťuje? Jsou učitelé obeznámeni s problematikou narušené komunikační schopnosti? Jak jsou učitelé připravaeni k edukaci těchto žáků?

Anglicky

This article is about communication competences of pupils at primary schools. It focuses on intervention. It looks for answers to these guestions: What kind of communication ability disturbance occurs at schools? Is there any speech terapy? Who provides it? Arae teachers informed? Are teachers prepared for education of these pupils?

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání