Detailed Information on Publication Record
2007
Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe
NAVRÁTIL, Pavel, Libor MUSIL, Jitka NAVRÁTILOVÁ and Monika ŠIŠLÁKOVÁBasic information
Original name
Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe
Name in Czech
Odborná praxe a supervize: hledání příkladů dobré praxe
Name (in English)
Professional practice and student supervision: looking for examples of good practice
Authors
NAVRÁTIL, Pavel (203 Czech Republic, guarantor), Libor MUSIL (203 Czech Republic), Jitka NAVRÁTILOVÁ (203 Czech Republic) and Monika ŠIŠLÁKOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
2007
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Uspořádání konference
Field of Study
50000 5. Social Sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14230/07:00032839
Organization unit
Faculty of Social Studies
Keywords in English
practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization; field instructor
Tags
International impact
Změněno: 14/1/2008 21:56, Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.
V originále
Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.
In English
Konference se věnovala tématu (praktické vzdělávání sociálních pracovníků), kterému není v akademickém prostředí přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označujeme ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí. Účastníci konference přinesly výzkumná zjištění z oblasti odborných praxí a supervizí, prezentovali příklady tzv. dobré praxe. Konference se účastnili odborníci z ČR, SR, N.