J 2007

Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi

POKORNÁ, Andrea

Základní údaje

Originální název

Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi

Název česky

Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise

Název anglicky

Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise

Vydání

Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík, Bratislava, Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, 1335-5090

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

Klíčová slova česky

evidence based healthcare; evidence based medicine; informační zdroje, evaluace, ošetřovatelská péče, intervence, výzkum v ošetřovatelství

Klíčová slova anglicky

evidence based healthcare; evidence based medicine; information sources;evaluation;nursing care;

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 15:20, prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.

Anotace

V originále

Metodika výuky pomocí Evidence Based Healthcare a Problem Based Learning je významným pomocníkem při vzdělávání studentů bakalářského studia studijního oboru všeobecná sestra v předmětu Ošetřovatelské postupy. V akademickém roce 2006/2007 bylo provedeno již podruhé hodnocení využívání poznatků získaných ve výuce v praxi u studentů kombinované formy studia. příspěvek přináší sordnání výsledků evaluace na konci akademického roku v letech 2006 a 2007.

Anglicky

Tuition methodolgy on the basis of the Evidence Based Healthcare and Problema Based Learning is the important assistant of schooling bachelor degree students of Nursing - General Nurse. There have been made the second evaluation process of the using on a prsentment of the evidencre based medicine method and on its possibilities to make use of it during the classwork and on the competition of the outcomes of evaluation process in the academic years 2006 and 2007.