2007
Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi
POKORNÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Evaluace aplikace a využívání poznatků evidence based healthcare z výuky v praxi
Název česky
Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise
Název anglicky
Evaluation of aplication and using evidence based healthcare konowledges from tuition in the practise
Autoři
Vydání
Revue ošetrovateľstva a laboratorných metodík, Bratislava, Slovenská lekárska spoločnosť, 2007, 1335-5090
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Lékařská fakulta
Klíčová slova česky
evidence based healthcare; evidence based medicine; informační zdroje, evaluace, ošetřovatelská péče, intervence, výzkum v ošetřovatelství
Klíčová slova anglicky
evidence based healthcare; evidence based medicine; information sources;evaluation;nursing care;
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2009 15:20, prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.
V originále
Metodika výuky pomocí Evidence Based Healthcare a Problem Based Learning je významným pomocníkem při vzdělávání studentů bakalářského studia studijního oboru všeobecná sestra v předmětu Ošetřovatelské postupy. V akademickém roce 2006/2007 bylo provedeno již podruhé hodnocení využívání poznatků získaných ve výuce v praxi u studentů kombinované formy studia. příspěvek přináší sordnání výsledků evaluace na konci akademického roku v letech 2006 a 2007.
Anglicky
Tuition methodolgy on the basis of the Evidence Based Healthcare and Problema Based Learning is the important assistant of schooling bachelor degree students of Nursing - General Nurse. There have been made the second evaluation process of the using on a prsentment of the evidencre based medicine method and on its possibilities to make use of it during the classwork and on the competition of the outcomes of evaluation process in the academic years 2006 and 2007.