2007
Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence studentů a pracovníků v pedagogických a pomáhajících profesích
SOJÁK, PetrZákladní údaje
Originální název
Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence studentů a pracovníků v pedagogických a pomáhajících profesích
Název česky
Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence studentů a pracovníků v pedagogických a pomáhajících profesích
Název anglicky
Specific forms of personality competence develepment of students and people working in pedagogical and assisting professions
Autoři
Vydání
Bratislava, Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 356-362, 7 s. 2007
Nakladatel
Pedagogická fakulta UK
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023429
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-969146-7-8
Klíčová slova česky
rozvoj komunikační a didaktické kompetence pedagogů, profesní a osobnostní růst, sebepoznání, sebezkušenost, sebereflexe reflexe skrze skupinu, práce s agresí a konfliktem, interakce
Klíčová slova anglicky
communication and didactic competences of pedagogues;profession and personality development;selfknowledge and selfexperience;reflection herself and through the group;behavior and act;selfrespect;cope with conflicts and agression;interaction
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 3. 2010 15:34, Mgr. Petr Soják, Ph.D.
V originále
Rozvoj osobnostní kompetence pedagogů je aktuální téma zejména v souvislosti s budoucím Rámcovým vzdělávacím programem Školního vzdělávacího programu. A průřezového tématu osobnostně sociální výchova. Příspěvek pojednává o formě vzdělávání rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů a o konfrontaci stávajících pohledu na tématiku rozvoje osobnosti v pedagogických a pomáhajících profesích.
Česky
Rozvoj osobnostní kompetence pedagogů je aktuální téma zejména v souvislosti s budoucím Rámcovým vzdělávacím programem Školního vzdělávacího programu. A průřezového tématu osobnostně sociální výchova. Příspěvek pojednává o formě vzdělávání rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů a o konfrontaci stávajících pohledu na tématiku rozvoje osobnosti v pedagogických a pomáhajících profesích.
Návaznosti
| MSM0021622421, záměr |
|