D 2007

Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků

RYCHNOVSKÝ, Boris a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků

Název anglicky

Integrate Fieldwork as the Method of Development of Thinking of talented Students

Autoři

RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Česká republika, garant) a Josef TRNA (203 Česká republika)

Vydání

Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, od s. 211-216, 6 s. 2007

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023469

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-006-7

Klíčová slova anglicky

Integrate Fieldwork; talented Students

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2009 13:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Integrovaná terénní výuka shrnuje poznatky přírodovědných oborů v poznávání konkrétní krajiny. U talentovaných žáků lze diferenciací metod prohlubovat jejich poznatky a dovednosti.

Anglicky

Integrate fieldwork combines knowledge all science branches on cognition of a landscape. Use of differential cognitive methods to be motivational incentive for talented students.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání