D 2007

Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP

NOVÁK, Petr a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP

Název česky

Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP

Název anglicky

The Method of Videostudy as a Diagnostics Tool in the Framework Educational Programme Realisation

Autoři

NOVÁK, Petr (203 Česká republika, garant) a Josef TRNA (203 Česká republika)

Vydání

Plzeň, Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 3. Rámcové vzdělávací programy. od s. 195-198, 4 s. 2007

Nakladatel

Západočeská univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020826

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7043-603-5

Klíčová slova anglicky

science education; videostudy; framework educational programme

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2009 13:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá prezentací využitím videostudiu při výzkumu realizace RVP ve školské praxi.

Anglicky

Paper deals with the use of videostudy in the research of realisation of the framework educational programme at school practice.

Návaznosti

GA406/05/0246, projekt VaV
Název: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Obsahová dimenze kurikula základní školy