HLOUŠKOVÁ, Lenka, Milan POL, Petr NOVOTNÝ a Martin SEDLÁČEK. History of the Support to Career Development of Headteachers. In Guidance and diversity: research and application. International conference. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název History of the Support to Career Development of Headteachers
Název česky Vývoj podpory kariérního růstu ředitelů základních škol
Autoři HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant), Milan POL (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika).
Vydání Guidance and diversity: research and application. International conference, 2007.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00024616
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky kariérový rozvoj; ředitelé základních škol
Klíčová slova anglicky career development; headteacher
Štítky career development, headteacher
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Změněno: 28. 3. 2010 12:13.
Anotace
Headteachers in the Czech Republic are a group of employed adults enjoying a relatively wide range of powers within the autonomous school system. This fact is manifested in a specific way in the opportunities available to them regarding planning their own career development and obtaining support for it outside and inside the school. Our objective is to present the history of support to school career development of headteachers and show its dynamics in connection with the dynamics of school and educational system development. We will focus on the situation from the beginning of 1990s till the present, i.e. the period when the Czech system of education as well as careers of headteachers and the corresponding counselling support were developing in a new social context.
Anotace česky
Ředitelé škol jsou v České republice jednou z mála skupin zaměstnaných dospělých, kteří mají poměrně široké pravomoci v rámci autonomního systému škol, což se promítá i do možností plánování vlastního kariérního růstu. Naším cílem je představit vývoj podpory kariérního růstu ředitelů škol s ohledem na uniformitu či rozmanitost podmínek dalšího vzdělávání ředitelů. Zaměříme se na situaci v České republice v období od 90. let 20. století do současnosti.
Návaznosti
GA406/07/0845, projekt VaVNázev: Ředitelé českých škol a jejich životní a profesní dráha
Investor: Grantová agentura ČR, Standardní projekty
VytisknoutZobrazeno: 13. 12. 2019 22:06