HORKÁ, Hana. ROZVOJ EKOSOCIÁLNÍ KOMPETENCE V SOCIÁLNÍ PEDAGOGICE - MOŽNOSTI A MEZE. In KNOTOVÁ, Dana, Lenka HLOUŠKOVÁ a Kateřina ZAVADILOVÁ. Trendy v přípravě pedagogických pracovníků. první. Brno: Konvoj, spol. s r.o., 2007, s. 41 - 50. ISBN 978-80-7302-133-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ROZVOJ EKOSOCIÁLNÍ KOMPETENCE V SOCIÁLNÍ PEDAGOGICE - MOŽNOSTI A MEZE
Název anglicky THE DEVELOPMENT OF ECOSOCIAL COMPETENCE IN SOCIAL PEDAGOGY - POSSIBILITIES AND LIMITS
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Trendy v přípravě pedagogických pracovníků, od s. 41 - 50, 10 s. 2007.
Nakladatel Konvoj, spol. s r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023591
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7302-133-7
Klíčová slova anglicky Ecosocial competence; social pedagogy; ecological/environmental education; self-constraint; self-discipline; respect for others; pro-ecological values and attitudes; conduct; content curriculum of ecological/environmental training
Štítky conduct, ecological/environmental education, Ecosocial competence, pro-ecological values and attitudes, respect for others, self-constraint, self-discipline, social pedagogy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 28. 3. 2010 19:36.
Anotace
Autorka zdůvodňuje potřebu rozvíjení ekosociální kompetence sociálních pedagogů. Uvádí příklady z ekologické/environmentální přípravy na katedře sociální pedagogiky PdF MU, včetně názorů studentů na danou problematiku. Poukazuje na klíčová témata v obsahovém kurikulu přípravného vzdělávání učitelů, příp. dalších pedagogických pracovníků.
Anotace anglicky
The author emphasizes the need of developing the ecosocial competence in students of social pedagogy. She presents examples from ecological/environmental training at the department of social pedagogy PdF MU, including students opinions on the issue. She determines the key topics in the content curriculum of teacher education.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 19:47