D 2007

ROZVOJ EKOSOCIÁLNÍ KOMPETENCE V SOCIÁLNÍ PEDAGOGICE - MOŽNOSTI A MEZE

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

ROZVOJ EKOSOCIÁLNÍ KOMPETENCE V SOCIÁLNÍ PEDAGOGICE - MOŽNOSTI A MEZE

Název anglicky

THE DEVELOPMENT OF ECOSOCIAL COMPETENCE IN SOCIAL PEDAGOGY - POSSIBILITIES AND LIMITS

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Brno, Trendy v přípravě pedagogických pracovníků, od s. 41 - 50, 10 s. 2007

Nakladatel

Konvoj, spol. s r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023591

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7302-133-7

Klíčová slova anglicky

Ecosocial competence; social pedagogy; ecological/environmental education; self-constraint; self-discipline; respect for others; pro-ecological values and attitudes; conduct; content curriculum of ecological/environmental training

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2010 19:36, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Autorka zdůvodňuje potřebu rozvíjení ekosociální kompetence sociálních pedagogů. Uvádí příklady z ekologické/environmentální přípravy na katedře sociální pedagogiky PdF MU, včetně názorů studentů na danou problematiku. Poukazuje na klíčová témata v obsahovém kurikulu přípravného vzdělávání učitelů, příp. dalších pedagogických pracovníků.

Anglicky

The author emphasizes the need of developing the ecosocial competence in students of social pedagogy. She presents examples from ecological/environmental training at the department of social pedagogy PdF MU, including students opinions on the issue. She determines the key topics in the content curriculum of teacher education.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století