VÍTKOVÁ, Marie and Věra VOJTOVÁ. Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování (Intervention as a self-support for students in risk of behavioural disorders). In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Brno: Paido, 2007, p. 161-172, 11 pp. edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-163-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Name in Czech Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
Name (in English) Intervention as a self-support for students in risk of behavioural disorders
Authors VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor) and Věra VOJTOVÁ (203 Czech Republic).
Edition Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. p. 161-172, 11 pp. edice pedagogické literatury, 2007.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00023658
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7315-163-8
Keywords in English risk behaviour; intervention; support; self-support; decission conducting; positive attitudes;
Tags decission conducting, intervention, positive attitudes, risk behaviour, self-support, support
Changed by Changed by: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Changed: 1/3/2009 11:43.
Abstract
Článek charakterizuje intervenci jako speciální podporu žáků v riziku poruch chování.
Abstract (in English)
Intervention as a special support for students in risk of behavioural disorders.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 26/4/2024 22:46