D 2007

Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování

Název česky

Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování

Název anglicky

Intervention as self-support for students in risk of behaviour disorder

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, od s. 117-119, 2 s. 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00023659

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-150-8

Klíčová slova anglicky

intervention; risk behaviour; self-support;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 2. 2011 15:07, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování - postupy a zásady práce

Anglicky

Intervention as self-support for students in risk of behaviour disorder step by step

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání