BARTOŇOVÁ, Miroslava. Styly učení v edukaci jedinců se specifickými poruchami učení. In Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV. Brno: Paido, 2007, s. 81-90, 9 s. Edice pedagogické literatury 1. ISBN 978-80-7315-162-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Styly učení v edukaci jedinců se specifickými poruchami učení
Název česky Styly učení v edukaci jedinců se specifickými poruchami učení
Název anglicky Learning styles in education of pupils with specific learning difficulties
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV, od s. 81-90, 9 s. Edice pedagogické literatury 1, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023706
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-162-1
Klíčová slova anglicky learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 3. 2009 09:42.
Anotace
Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence
Anotace anglicky
This article deals with influence of learning styles on education of pupils with specific learning difficulties. Teacher should be a good advisor for students and their parents in the ways of preparing for school and he should also help them to find his or her own learning style. This is a big difference between re-education care in primary school and secondary school. Learning styles can be used both at school and in other situations. Quite well-known is a style of intervention.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:48