Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{752751, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV}, keywords = {learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-162-1}, pages = {81-90}, publisher = {Paido}, title = {Styly učení v edukaci jedinců se specifickými poruchami učení}, year = {2007} }
TY - CHAP ID - 752751 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2007 TI - Styly učení v edukaci jedinců se specifickými poruchami učení VL - Edice pedagogické literatury 1 PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151621 KW - learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher N2 - Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Styly učení v edukaci jedinců se specifickými poruchami učení. In \textit{Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV}. Brno: Paido, 2007, s.~81-90, 9 s. Edice pedagogické literatury 1. ISBN~978-80-7315-162-1.
|