TRÁVNÍČEK, Marek. Poslání současné školní tělesné výchovy pohledem učitelů ZŠ. In Přehled anotací 3. konference Škola a zdraví 21. 1. vyd. Brno: MSD ve spolupráci s PdF MU Brno, 2007, s. 44 - 44. ISBN 978-80-86633-98-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poslání současné školní tělesné výchovy pohledem učitelů ZŠ
Název česky Poslání současné školní tělesné výchovy pohledem učitelů ZŠ
Název anglicky Mission of present physical education as seen by primary school teachers
Autoři TRÁVNÍČEK, Marek.
Vydání 1. vyd. Brno, Přehled anotací 3. konference Škola a zdraví 21, od s. 44 - 44, 1 s. 2007.
Nakladatel MSD ve spolupráci s PdF MU Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86633-98-5
Klíčová slova anglicky elementary school; physical education;mission of physical education
Štítky Elementary school, mission of physical education, Physical Education
Změnil Změnil: Mgr. Marek Trávníček, učo 48065. Změněno: 30. 6. 2009 10:54.
Anotace
Sdělení vychází z jednoho zdroje šetření – dotazníku, který byl zaměřen na otázku poslání současné školní tělesné výchovy a respondenty byli učitelé tělesné výchovy 1. i 2. stupně základních škol (N=164). Výsledky šetření přinášejí současné vnímání úlohy a cílů tělesné výchovy pohledem samotných učitelů a jejich vztahem k pohybové aktivitě dětí. Závěry referátu mohou být vodítkem pro přizpůsobení kurikul potřebám a pojetí kantorů v daném oboru.
Anotace anglicky
The message comes from one source of investigation - a questionnaire which was aimed at the mission of present physical education at school and which respondents were teachers of physical education at primary schools (N=164). The results of investigation show present perception of function and objectives of physical education as seen by teachers themselves and their attitude towards locomotive activity of children. The conclusions of this report can serve as a guideline for adjustments of curriculums to the needs and conceptions of teacher in this field.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:03