HAMADOVÁ, Petra. Specifika výuky zrakově postižených. In VÍTKOVÁ, Marie. Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální. 2.rozšířené vydání. Brno: Paido, 2004. s. 262-282, 20 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-120-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika výuky zrakově postižených
Název anglicky Education of visually impaired
Autoři HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant).
Vydání 2.rozšířené vydání. Brno, Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální, od s. 262-282, 20 s. Edice pedagogické literatury, 2004.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00033147
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-120-0
Klíčová slova česky edukace; zrakové postižení; specifické strategie a kompetence
Klíčová slova anglicky education; visual impairment; specific strategies and competencies
Štítky Education, specific strategies and competencies, visual impairment
Změnil Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 9. 1. 2010 16:06.
Anotace
Článek je věnován problematice výuky žáků a studentů se zrakovým postižením, důraz je kladen na specifika edukace slabozrakých a nevidomých.
Anotace anglicky
The article deals with education of visually impaired pupils and students, it is concentrated on specifics of educational process in sighted and blid pupils.
VytisknoutZobrazeno: 4. 2. 2023 19:31