C 2006

Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených

HAMADOVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Specifika vývoje a pedagogická intervence u zrakově postižených

Název anglicky

Specifics of development and pedagogical intervention in visually impaired

Autoři

HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Opatřilová, D. (ed.) Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 193-242, 49 s. 4313/Pd-9/06-17/99, 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00033150

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3977-9

Klíčová slova česky

zrakové postižení; vývoj zrakového vnímání; motorický vývoj; intervence; podpora a poradenství

Klíčová slova anglicky

visual impairment; development of vision; motor development; intervention; support

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 4. 2011 17:10, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Anotace

V originále

Odborný text pojednává o vlivu zrakového postižení na osobnost jedince v souvislosti s vývojem zrakového vnímání a motoriky. Popisuje možnosti včasné intervence, podpory a poradenství u dětí s postižením zraku.

Anglicky

This paper deals with influence and effects of visual impairment on personality in visually impaired in conection with development of vision and motor development. It describes the possibilities of early intervention, support and counselling for children with visual impairment and their families.