SOBĚSLAVSKÁ, Vendula. STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Sborník příspěvků z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 1. díl. Olomouc: Votobia, 2007, s. 72 - 76, 6 s. ISBN 978-80-7220-306-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE
Název česky STRATEGIE OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY V CIZÍCH JAZYCÍCH - PROJEKT DISERTAČNÍ PRÁCE
Název anglicky VOCABULARY LEARNING STRATEGIES IN FOREIGN LANGUAGES
Autoři SOBĚSLAVSKÁ, Vendula (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů V. Sborník příspěvků z V. ročníku studentské vědecké konference konané dne 13. prosince 2007. 1. díl, od s. 72 - 76, 6 s. 2007.
Nakladatel Votobia
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00033184
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7220-306-2
Klíčová slova anglicky vocabulary learning strategies; learning strategies; foreign languages; language acquisition; individual differences; learning
Štítky foreign languages, individual differences, language acquisition, learning, learning strategies, vocabulary learning strategies
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Vendula Soběslavská, učo 14843. Změněno: 3. 2. 2013 23:21.
Anotace
Prezentovaný příspěvek je projektem disertační práce. Osvojování slovní zásoby je klíčovým tématem lingvodidaktiky. Cílem zamýšleného projektu disertační práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního projektu a metod zjistit, pomocí jakých specifických strategií si žáci slovní zásobu osvojují, a které strategie jsou v jejich prostředí nejefektivnější. Zkoumáni by měli být žáci na 2. stupni ZŠ, protože tato věková skupina byla z hlediska strategií osvojování slovní zásoby u nás ještě málo zkoumána.
Anotace anglicky
This article presents the project of an intended research study. It focuses on the importance of the vocabulary learning strategies and offers a possible research in this field. We are interested in investigating the learners of foreign languages at the end of the lower-secondary schools.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 7. 5. 2024 01:41