NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic. In Checkpoint literacy. Berlín. Berlín: DGLS, 2007, s. 1-7. ISBN 978-3-9809663-6-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic
Název česky Čtenářské strategie žáků 1. stupně základní školy v České republice
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant) a Petr NAJVAR (203 Česká republika).
Vydání Berlín. Berlín, Checkpoint literacy, od s. 1-7, 7 s. 2007.
Nakladatel DGLS
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023820
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-9809663-6-8
Klíčová slova anglicky reading literacy; reading strategies; developmental factors of reading literacy;
Štítky reading literacy, reading strategies
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 5. 2. 2008 10:37.
Anotace
The paper introduces research on reading literacy of primary school children, which was realised in 2005/6 in Brno, Czech Republic. We describe research design combining quantitative and qualitative approach, its methods and techniques, the course of the research and selected results. Some findings are offered for discussion towards the end.
Anotace česky
Příspěvek představuje výzkum čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně, který se uskutečnil v roce 2005/6 v Brně. Popisujeme výzkumný design, který kombinuje kvantitativní a kvalitativní přístup zkoumání, metody, techniky a vybrané výsledky.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:55