BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému. In VÍTKOVÁ, Marie. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávavacími potřebami I. Brno: Paido, 2007, s. 65-75, 10 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-163-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
Název česky Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
Název anglicky Assessment and supportive diagnostics in school system
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávavacími potřebami I. od s. 65-75, 10 s. Edice pedagogické literatury, 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00023829
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-163-8
Klíčová slova anglicky assessment evaluation verbal evaluation classification special education needs special education diagnostics special education support integrative/inclusive education abilities profile pupils portfolio self evaluation auto evaluation
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 4. 3. 2009 09:26.
Anotace
Ve stati se zamýšlíme nad významem anglického pojmu assessment, který v sobě obsahuje jak oblast obecného a speciálního hodnocení výkonu žáka, tak charakteristiku a vytváření profilu schopností při přechodu z primárního do sekundárního stupně vzdělávání i oblast psychologické a medicínské diagnostiky a nad jeho aplikací na podmínky v Německu, kde se assessment používá ve speciálně pedagogické diagnostice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při určování jejich speciálně pedagogických potřeb podobně jako je tomu v České republice.
Anotace anglicky
In this article, English expression assessment is discussed. It contains both evaluation of pupil and characteristics and creation of his profile when changing primary to secondary education. There is an example of Germany, where assessment is used in special education diagnostics of pupils with special education needs in a similar way like in the Czech Republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 09:03