2007
Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
Název česky
Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
Název anglicky
Assessment and supportive diagnostics in school system
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, s. 61-72, 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00023830
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-150-8
Klíčová slova česky
hodnocení výkonu žáka profil schopností psychologická medicínská diagnostika žáka pedagogická diagnostika
Klíčová slova anglicky
assessment evaluation verbal evaluation classification special education needs special education diagnostics special education support integrative/inclusive education abilities profile pupils portfolio self evaluation auto evaluation
Změněno: 31. 3. 2010 13:57, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Ve stati se zamýšlíme nad významem anglického pojmu assessment, který v sobě obsahuje jak oblast obecného a speciálního hodnocení výkonu žáka, tak charakteristiku a vytváření profilu schopností při přechodu z primárního do sekundárního stupně vzdělávání i oblast psychologické a medicínské diagnostiky a nad jeho aplikací na podmínky v Německu, kde se assessment používá ve speciálně pedagogické diagnostice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při určování jejich speciálně pedagogických potřeb podobně jako je tomu v České republice.
Anglicky
In this article, English expression assessment is discussed. It contains both evaluation of pupil and characteristics and creation of his profile when changing primary to secondary education. There is an example of Germany, where assessment is used in special education diagnostics of pupils with special education needs in a similar way like in the Czech Republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|