Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{755215, author = {Bartoňová, Miroslava and Vítková, Marie and Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole}, edition = {1.}, keywords = {assessment evaluation verbal evaluation classification special education needs special education diagnostics special education support integrative/inclusive education abilities profile pupils portfolio self evaluation auto evaluation}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-150-8}, pages = {61-72}, publisher = {Paido}, title = {Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 755215 AU - Bartoňová, Miroslava - Vítková, Marie - Vítková, Marie PY - 2007 TI - Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151508 KW - assessment evaluation verbal evaluation classification special education needs special education diagnostics special education support integrative/inclusive education abilities profile pupils portfolio self evaluation auto evaluation N2 - Ve stati se zamýšlíme nad významem anglického pojmu assessment, který v sobě obsahuje jak oblast obecného a speciálního hodnocení výkonu žáka, tak charakteristiku a vytváření profilu schopností při přechodu z primárního do sekundárního stupně vzdělávání i oblast psychologické a medicínské diagnostiky a nad jeho aplikací na podmínky v Německu, kde se assessment používá ve speciálně pedagogické diagnostice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při určování jejich speciálně pedagogických potřeb podobně jako je tomu v České republice. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému. In VÍTKOVÁ, Marie. \textit{Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole}. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s.~61-72. ISBN~978-80-7315-150-8.
|