FOLTÝNOVÁ, Darina. GIS project education on primary school in the Czech Republic. In Computer in geographical education: a European perspective on developing exciting Geography. 1. vydání. Bucurest: Cartea Universitara, 2006, s. 42-48. Descrirea CIP a Bibliotecii Nationale a Romaniei. ISBN 973-731-449-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název GIS project education on primary school in the Czech Republic
Název česky Projektová výuka GIS na základní škole v České republice
Autoři FOLTÝNOVÁ, Darina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vydání. Bucurest, Computer in geographical education: a European perspective on developing exciting Geography, od s. 42-48, 7 s. Descrirea CIP a Bibliotecii Nationale a Romaniei, 2006.
Nakladatel Cartea Universitara
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rumunsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14310/06:00033243
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 973-731-449-2
Klíčová slova anglicky GIS; project education; primary school
Štítky GIS, primary school, project education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D., učo 40917. Změněno: 28. 3. 2010 23:11.
Anotace
The GIS project education took place on primary school for the period of six months. Pupils solved easy, but also difficult assignments, which lead to gaining and fixing basic geographical knowledge. This paper informs about course and results of this work and develops a discussion on a motion whether GIS education can be realized in practice.
Anotace česky
Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Žáci řešili lehké, ale i složitější úkoly, které vedly k získávání a fixování základních geografických znalostí. Kapitola informuje o průběhu a dílčích výsledcích této práce a podněcuje k diskuzi, zda je tato výuka v praxi realizovatelná.
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 02:14