KOŽELOUH, Jiří. Vliv nákupních center na růst dopravní zátěže. In Dopravní politika Jihomoravského kraje a Dolních Rakous: stav po deseti letech. 1. vydání. Brno: Ekologický institut Veronica, 2007, s. 53-54. ISBN 978-80-254-0147-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv nákupních center na růst dopravní zátěže
Název anglicky Shopping center's traffic increase impact
Autoři KOŽELOUH, Jiří.
Vydání 1. vydání. Brno, Dopravní politika Jihomoravského kraje a Dolních Rakous: stav po deseti letech, od s. 53-54, 2 s. 2007.
Nakladatel Ekologický institut Veronica
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50700 5.7 Social and economic geography
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 978-80-254-0147-7
Klíčová slova anglicky nákupní centra; doprava; životní prostředí
Štítky doprava, nákupní centra, životní prostředí
Změnil Změnil: RNDr. Jiří Koželouh, učo 60859. Změněno: 15. 2. 2008 19:48.
Anotace anglicky
Shopping centers have a strong impact on traffic system in the cities and in their peripheral parts (customers from whole city and from round region). Motorway D2 (Brno – Bratislava) and other near ways are high charged by large centers (Shopping park and Olympia). Shopping centers have strong impact on Big city circle Brno because few center were locate near the circle. All big cities (Praha, Brno, Ostrava, Olomouc etc.) have a shopping center (or few shopping centers) on majority main roads outside the city. Conclusion for Czech republic is protection of city circles, preferences for smaller shops and moratorium on shopping centers with whole city or super city importance).
VytisknoutZobrazeno: 31. 5. 2024 19:52