Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{759205, author = {Neshybová, Jarmila and Škarabelová, Simona}, address = {Ústí nad Labem}, booktitle = {Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference}, edition = {1.}, keywords = {relationship marketing; municipality;methods and instruments of continuation and building-up; utility and usefulness evaluation of relationships; existing conflicts and barriers in relationships}, language = {cze}, location = {Ústí nad Labem}, isbn = {978-80-7044-954-7}, pages = {53-62}, publisher = {Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem}, title = {Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 759205 AU - Neshybová, Jarmila - Škarabelová, Simona PY - 2007 TI - Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice PB - Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem CY - Ústí nad Labem SN - 9788070449547 KW - relationship marketing KW - municipality;methods and instruments of continuation and building-up KW - utility and usefulness evaluation of relationships KW - existing conflicts and barriers in relationships N2 - V současné době se ve veřejné správě stále častěji využívají metody a nástroje, které jsou obvyklé v soukromé sféře. Tento trend existuje nejen v České republice, ale i v okolních státech. Pro zmapování situace v oblasti tzv. relationshipmarketingu, tj marketingu vztahů, byl proveden mezinárodní srovnávací výzkum věnovaný marketinguvztahů obecních úřadů a malých a středních podniků zemí České republiky, Slovenské republiky a Polska. (Výzkum iniciovala Ekonomická univerzita Katovice, dále se na něm podílela Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici, Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně a Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity. Průzkum probíhal od dubna do srpna roku 2007). Tento článek obsahuje syntézu poznatků a závěrů části české sekce mezinárodního výzkumu, zkoumajícího marketing vztahů na 15 obcích (s III. stupněm pověření výkonem státní správy) Jihomoravského kraje. ER -
NESHYBOVÁ, Jarmila a Simona ŠKARABELOVÁ. Marketing vztahů na obcích III. stupně v České republice. In \textit{Sociální ekonomika, sociální podnik a sociální kapitál. Sborník příspěvků z mezinárodní konference}. 1. vyd. Ústí nad Labem: Fakulta sociálně ekonomická, Univerzhita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2007, s.~53-62. ISBN~978-80-7044-954-7.
|