OKAZAKI, Shintaro a Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Raisinghani, Mahesh S. (ed.), Handbook of Research on Global Information Technology Management. Hershey, New York (US): Idea Group Reference, 2008, s. 99-117. 1. ISBN 978-1-59904-875-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic
Název česky Objasnění positioningu internetových stránek značek v nových členských zemích EU: příklad České republiky
Autoři OKAZAKI, Shintaro (392 Japonsko) a Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hershey, New York (US), Raisinghani, Mahesh S. (ed.), Handbook of Research on Global Information Technology Management, od s. 99-117, 19 s. 1. 2008.
Nakladatel Idea Group Reference
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00033416
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-1-59904-875-8
Klíčová slova anglicky Marketing; global strategy; local strategy; websites presentations
Štítky global strategy, local strategy, marketing, websites presentations
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 6. 3. 2011 19:13.
Anotace
This chapter examines Web sites created by American Multinational Corporations (MNCs) in the Czech Republic. Utilizing a content analysis technique, we scrutinized (1) the type of brand Web site functions, and (2) the similarity ratings between the home (U.S.) sites and Czech sites. Implications are discussed from the Web site standardization versus localization perspective.
Anotace česky
Tato kapitola knihy zkoumá míru standardizace internetových prezentací amerických nadnárodních společností působících v ČR. Pomocí obsahové analýzy jsou prozkoumány (1) typy funkcí na internetových stránkách a (2) podobnost mezi domácí (americkou) a českou verzí stránek. Výsledky jsou zasazeny do diskuse týkající se standardizace a lokalizace v marketingu.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:17