C 2008

Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků

HANUŠOVÁ, Světlana

Základní údaje

Originální název

Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků

Název anglicky

Differentiation of English Language Teaching Based on Diagnosis of Learner Differences, Needs and Preferences

Autoři

HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu, od s. 65-75, 11 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00033423

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-165-2

Klíčová slova anglicky

diferentiated instruction; ELT; learner differences;learner needs

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2010 18:59, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Anotace

V originále

Diferenciace vyučovacího procesu je v kontextu současné kurikulární reformy v České republice velmi aktuální problematikou. Autorka se zabývá transformací obsahu způsobem odpovídajícím individuálním zvláštnostem žáka v cizojazyčném vyučování. Popisuje design výzkumné studie diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků, který v současné době realizuje ve spolupráci s ohniskovou skupinou učitelů na základních školách.

Anglicky

Differentiation in the teaching process is one of the key issues in the current curricular reform in the Czech Republic. The author discusses the transformation of the content with regard to individual characteristics of the pupil in foreign language teaching. She describes the design of a research study of the differentiation process in English language teaching. In the study she is cooperating with a focus group of primary teachers. The differentiation is achieved on the basis of the diagnosis of the individual characteristics, needs and preferences of the pupils.