2008
Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků
HANUŠOVÁ, SvětlanaZákladní údaje
Originální název
Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků
Název anglicky
Differentiation of English Language Teaching Based on Diagnosis of Learner Differences, Needs and Preferences
Autoři
HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu, od s. 65-75, 11 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. 2008
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00033423
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-165-2
Klíčová slova anglicky
diferentiated instruction; ELT; learner differences;learner needs
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 1. 2010 18:59, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
V originále
Diferenciace vyučovacího procesu je v kontextu současné kurikulární reformy v České republice velmi aktuální problematikou. Autorka se zabývá transformací obsahu způsobem odpovídajícím individuálním zvláštnostem žáka v cizojazyčném vyučování. Popisuje design výzkumné studie diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků, který v současné době realizuje ve spolupráci s ohniskovou skupinou učitelů na základních školách.
Anglicky
Differentiation in the teaching process is one of the key issues in the current curricular reform in the Czech Republic. The author discusses the transformation of the content with regard to individual characteristics of the pupil in foreign language teaching. She describes the design of a research study of the differentiation process in English language teaching. In the study she is cooperating with a focus group of primary teachers. The differentiation is achieved on the basis of the diagnosis of the individual characteristics, needs and preferences of the pupils.