HANUŠOVÁ, Světlana. Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků (Differentiation of English Language Teaching Based on Diagnosis of Learner Differences, Needs and Preferences). In Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu. 1st ed. Brno: Paido, 2008, p. 65-75. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. ISBN 978-80-7315-165-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{764305, author = {Hanušová, Světlana}, address = {Brno}, booktitle = {Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu}, edition = {1.}, keywords = {diferentiated instruction; ELT; learner differences;learner needs}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-165-2}, pages = {65-75}, publisher = {Paido}, title = {Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků}, year = {2008} }
TY - CHAP ID - 764305 AU - Hanušová, Světlana PY - 2008 TI - Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151652 KW - diferentiated instruction KW - ELT KW - learner differences;learner needs N2 - Diferenciace vyučovacího procesu je v kontextu současné kurikulární reformy v České republice velmi aktuální problematikou. Autorka se zabývá transformací obsahu způsobem odpovídajícím individuálním zvláštnostem žáka v cizojazyčném vyučování. Popisuje design výzkumné studie diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků, který v současné době realizuje ve spolupráci s ohniskovou skupinou učitelů na základních školách. ER -
HANUŠOVÁ, Světlana. Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků (Differentiation of English Language Teaching Based on Diagnosis of Learner Differences, Needs and Preferences). In \textit{Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu}. 1st ed. Brno: Paido, 2008, p.~65-75. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 10. ISBN~978-80-7315-165-2.
|